poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Testowanie produktów Sanex

Dziś coś innego, to co kobiety lubią najbardziej czyli kosmetyki :).
W ramach testowania Streetcom oraz Sanex, dostałam do wypróbowania i podzielenia się ze znajomymi, rodziną kosmetyki Sanex: żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate i antyperspirantów Sanex Total Protection 7in1.


Ucieszyłam się bardzo ponieważ moja skóra nie toleruje wszystkich kosmetyków, a Sanex zapowiadał się obiecująco i się nie pomyliłam :).

 Wieczorem po otrzymaniu paczki oczywiście co pierwsze zrobiłam? Wzięłam prysznic z żelem pod prysznic Sanex i...pozytywnie się zaskoczyłam. Pachnie delikatnie, nie pieni się mocno co jest dla mnie dużym plusem. Po kąpieli czuć było na skórze delikatny zapach, ale co najważniejsze nawilżenie. Nie szczypała mnie skóra jak to zazwyczaj bywało przy próbowaniu innych kosmetyków. Ogólnie mówiąc jestem zadowolona i ciesze się, że mam szansę próbowania tych kosmetyków. Może akurat znalazłam coś dla siebie? 


Drugi do próbowania poszedł w ruch roll-on czyli kulka pod pachy. Zapach ten sam co żel pod prysznic, brak alkoholu w składzie. Dla osób z delikatną skórą wiadomo podstawa . Nie brudzi ubrań, nie zostawia takiego uczucia klejenia się pod pachami, szybko się wchłania. 

Co dla mnie najważniejsze kosmetyki Sanex mają rekomendację dermatologów, są delikatne i bez alkoholu. Żel głęboko nawilża, zapobiega utracie wody, zawiera kwas mlekowy, glikol kaprylowy, siarczan cynku i naturalne, identyczne z występującymi w skórze, czynniki nawilżające. Wszystkie te składnik są naukowo potwierdzone .

W dezodorantach znajdziecie sole glinu, cyklometikon oraz polidimetylosiloksan które mają właściwości emolientów: zmiękczają skórę, wzmacniają barierę przepuszczalności wody. 

Dla mnie super, polecam serdecznie i zachęcam do spróbowania. Kto wie może i Ty zakochasz się w tych produktach tak jak i ja .

Pozdrawiam Kasia :).


9 komentarzy:

  1. Ale fajny zestaw kosmetyków :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jestem pozytywnie zaskoczona. Jeszcze nigdy moja skóra nie była tak delikatna i nawilzona tylko po samym żelu pod prysznic. I to bez grama balsamu. Będę go wszystkim polecać

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zastanawiałam się nad tą firmą czy produkty są warte zakupu;) po recenzji Twojej chętnie wypróbuje, a mam pytanie jak można zostać testerką jezeli to nie tajemnica;) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są warte zakupu i szczerze polecam :).
      Nie jest to żadna tajemnica aby zostać testerką :). Jeśli chcesz musisz założyć konto na Streetcom: http://streetcom.pl i wypełniać ankiety :).
      Czasem to długo trwa zanim dostaniesz się do pierwszej kampani, ale warto :).

      Usuń
  5. Czyli widać bardzo fajnie się sprawdzają te kosmetyki ;). Jeszcze tej firmy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, mam nadzieję że będziesz zadowolona tak jak i ja :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).