czwartek, 7 kwietnia 2016

Czarne błyskotki

Bardzo, bardzo dawno mnie nie było i chociaż wciąż coś "tworzę" jakoś czasu na blogowanie mało.
Czasu jak czasu, chęci. Chyba ma jakiś zastój jeśli o to chodzi ;). 
Dziś mam w planach nadrobić co u Was i pokazać Wam co tam sobie ostatnio zrobiłam.
Brakowało mi jakiejś prostej czarnej błyskotki na rękę, a więc powstała taka bransoletka:



Jak widać samej było jej smutno, więc na rozjaśnienie dostała koleżankę z koralików w odcieniach mlecznych ;). Tak w ogóle mam masę koralików i myślę co z nimi zrobić, wyrzucić przecież szkoda. Tylko ile można wszystko chomikować czekając na wenę ;).

Pozdrawiam cieplutko
Kasia :).

7 komentarzy:

  1. śliczne te bransoletki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, kocham czarny kolor ;))
    Koraliki chomikować, na pewno się przydadzą, takie "przyda się" , zawsze doczekują swojej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a ja nie mam serca ich wyrzucic :).

      Usuń
  3. witaj, po faktycznie bardzo długiej przerwie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).