czwartek, 23 kwietnia 2015

Zaległości

Niestety wena w ciąży opuściła mnie na dobre.
Pisanie bloga też zeszło na dalszy plan, ale mam
nadzieję, że mnie zrozumiecie :). W końcu zostało mi tylko 3 tygodnie 
do terminu porodu, więc wszystko może się zdarzyć :).

Jeszcze przed świętami pokazywałam wam wianek z papierowej wikliny.
Na święta prezentował się tak:





Myślę, że całkiem, całkiem wyglądał ;).

Mój czas głównie zajmują przygotowania do przyjścia na świat maleństwa, a więc
i coś dla niego powstało.
Zrobiłam kwiatki na ścianę, które wkomponujemy z mężem wraz 
z imieniem bąbelka na ścianie i takim zwierzątkami naklejkami :).



Kącik już w sumie prawie gotowy, jeszcze tylko parę szczegółów i może 
przychodzić na świat nasz pierworodny :).

W planach mam jeszcze wpis z kartkami które zrobiłam, ale czy zdążę 
to się okaże :).

Pozdrawiam serdecznie i lecę zobaczyć co u was na blogach słychać :).

Kasia


17 komentarzy:

  1. Od razu widać, że Bąbelek kreatywnej Mamy:-) Na pewno wszystko pięknie ozdobisz Kasiu. Życzę Ci spokojnego rozwiązania i weny. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa :). Oby wszystko poszło "sprawnie" :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne prace a wianek faktycznie rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęśliwego rozwiązania, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oby wszystko poszło gładko :).

      Usuń
  5. Wianek bardzo mi się podoba , a dekoracje dla maleństwa też super przygotowałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, że Ci się podobają, dziękuję :).

      Usuń
  6. Pięny pokój będzie miał maluszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :). Staram się by miał ładny kącik :).

      Usuń
  7. Nie chcę nic mówić,ale ja urodziłam 3 tyg.pzred czasem:))))))Powodzenia!
    Wspaniałe kwiatki,maluszek będzie miał kolorowy pokoik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem że to różnie może być, w każdej chwili :))). Łudze się, że jeszcze trochę poczeka :).
      Dziękuje za odwiedziny :).

      Usuń
  8. Kasiu oj bardzo mi się wianek podoba delikatny a pomarańczowa tasiemka jak wisienka na torcie;)
    szczęśliwego rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wianek się podoba :). To mój pierwszy i bałam się, że nie do końca wyjdzie ok :).

      Usuń
  9. Piękne prace :) Życzę szczęśliwego rozwiązania :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wianek :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).