środa, 29 kwietnia 2015

Dla niej i dla niego

Jak tak dalej pójdzie to będę musiała zmienić nazwę bloga, bo coraz bardziej mniej mi słono a bardziej "kartkowo":). 
To już myślę ostatni mój wpis przed porodem, dziękuje wszystkim za miłe
słowa i życzenia odnośnie szybkiego rozwiązania :).
Jeszcze nie tak dawno był dopiero początek ciąży a to już tuż, tuż :).




Sukienkę zrobiłam na podstawie tego kursu:



Koszula powstała na podstawie tego zdjęcia:

A krawat do niej z tego filmiku:



Może komuś się przyda i spróbuje swoich sił w tworzeniu karteczek ;).

Pozdrawiam i do następnego wpisu :).

Kasia




8 komentarzy:

  1. Super karteczki! Bardzo pomysłowe:)
    Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za odwiedziny i miłe słowa :).

      Usuń
  2. śliczne karteczki i fajnego bobasa, zdrowego i spiabvcego w nocy i jedzącego bo to połowa sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego!!! Karteczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny duet :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Olcia tworzy takie karteczki;) polecam bo efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki. Wszystkiego dobrego Kasiu dla Ciebie i dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).