poniedziałek, 23 lutego 2015

Zakładka do książki

Na ostatnią wymiankę o której pisałam wam tu
zrobiłam zakładkę do książki.
Scrapbooking i wszystkie temu pokrewne dziedziny pochłaniają mnie coraz bardziej.
 Moja ukochana masa solna poszła w kąt, a mam
 tyle nowych foremek! Nie wiem czemu nie mogę się
zabrać do lepienia, jakoś bawienie się z kartkami ostatnio relaksuje mnie 
bardziej ;). Dość gadania, czas na zdjęcia:






Zakładka przeszła wszelkie próby, co widać po ostatnim zdjęciu ;).

Na koniec trochę prywaty, jak wiecie rosnę sobie i rosnę i pomyślałam, że
możę pokaże wam jak sobię rosnę ;).
Zasłaniam mój pyszczek bo jeszcze nie dorosłam do pokazywania się "wszędzie" hahah ;).




A i jeszcze jedno! Bardzo wam dziękuję za komentarze pod poprzednim
postem, jest mi bardzo miło! Ściskam :).

Kasia





16 komentarzy:

  1. Moje gratulacje! Rośnij zdrowo :D Zakładka wyszła świetnie. Oj wiem, jak to jest kiedy nowa pasja przesłania poprzednią :D Tak jest ze mną i moimi torbami, które odsunęły wizję masosolnych tworów na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za gratulacje i fajnie, że zakładka Ci się podoba :).
      Masa solna musi chyba od nas odpocząć :D.

      Usuń
  2. Ja też zaczynałam od masy solnej, a potem były małe próby decoupage'u, papierowa wiklina, transfer i również scrapbooking. Decoupage i transfer pokochałam najbardziej. Też właśnie myślę nad jakąś zakładką, Twoja wyszła świetnie. Nie mogę się doczekać zdjęcia dzidziusia, wstawisz jakieś, mam nadzieję :) A w ogóle to zaraz napiszę do Ciebie maila :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze długa droga przede mną w tworzeniu, może za jakiś czas zakocham się w innej dziedzinie :). A maleństwo pokażę, ale to jeszcze troszkę :). Ściskam :).

      Usuń
  3. Kasiu zakładka śliczna, ale ja nie mogę się doczekać efektu pracy z nowymi foremkami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem kiedy masa solna wpadnie mi ręce, nie mam jakoś do niej chęci, a foremki z utęsknieniem czekają ;).

      Usuń
  4. zakładka śliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam ciepło :).

      Usuń
  5. Moje gratulacje :D
    A zakładka prześliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) a zakładka pomysłowa i zgadzam się z cytatem na niej

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie odwiedzałam blogów, a tu takie rewelacje :) zakładka urzekająca, ale jeszcze szerszy uśmiech wywołało ostatnie zdjęcie! gratuluję i trzymam kciuki w tym radosnym oczekiwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuje, to tylko albo już dwa miesiące :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).