sobota, 28 lutego 2015

Zakładka do książki "Miej serce i patrz w serce".

Wczorajszy wieczór spędziłam tak jak lubię, czyli dłubiąc w papierkach ;).
I tak powstała zakładka, którą zgłaszam na wyzwanie u Gosi z bloga Stare Pianino-Decoupage klik.



A zakładka prezentuje się tak:




Przy okazji wykorzystałam oderwaną od ramki podpórkę, która w ramce tylko mi wadziła ;).

Przypominam o zbiórce fantów dla Marty klik

A jak się wam podoba małe odświeżenie bloga? :)

Pozdrawiam i witam nowych obserwujących!

Kasia






20 komentarzy:

  1. Ha, faktycznie to jest podpórka, ale czad :) Świetna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza zakładka. Życzę powodzenia w wyzwaniu ;)
    Postaram się wysłać coś dla Marty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka. Przyjemniej czytać, kiedy taką się ma w książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za miłe słowa, ciesze się że zakładka się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. zakładka bardzo fajny pomysł, wykorzystany przedmiot z innego przedmiotu, szkoda że na wyzwaniu można oddać tylko jeden głos;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to fakt, szkoda że tylko jeden ;). Za dużo fajnych i ładnych prac jest :).
      Podpórkę szkoda było mi wyrzucić, już tak mam że chomikuję :D.

      Usuń
  6. Śliczna zakładka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie spędzony wieczór! No i mój ulubiony cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i niepowtarzalna zakładka :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zakładka! :)

    Widzę,że interesujesz się tym, co ja,więc bez wątpienia spodobają Ci się konkursy u mnie :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wam dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).