wtorek, 17 lutego 2015

Wymianka serduszkowa

Wpis miałam dodać 14 lutego, jednak choroba nie pozwoliła mi na to.
I tak walentynki spędziłam w łóżku, wracając do sił.
Jednak nic straconego, nadrabiam a w raz z tym wpisem jakieś kolejne się pojawią :).
Tak więc zapraszam :).


Wymianka była organizowana przez Gosię z bloga Upominkowy Świat.
Zostałam wylosowana z Kanwuje i takie o to poszły do niej skarby:


Poniosło mnie trochę z pakowaniem nawet ;):



Przy okazji powstały nowe etykiety z adresem mojego bloga ;).
A ja dostałam takie prezenciki za co bardzo dziękuje :).


To tyle na dziś. Kolejne wpisy mam nadzieję już niedługo :).






10 komentarzy:

  1. również dziękuję za taką piękną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Zdrówka, mnie też co chwilę coś rozkłada :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka i bardzo ładnie wszystko zapakowałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak obie strony zadowolone z wymianki :)
    Pozdrawiam i zdrówka życze

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka.Ślicznie zapakowałas swój prezent-tematycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje pieknie za komentarze i życzenia zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).