niedziela, 11 stycznia 2015

Świnkowa sesja III

Dawno na blogu nie było moich prosiaczków ;).
Świnkowa rodzinka powiększyła się o kolejną
damę, a mianowicie Felę ;).
Przygarnęliśmy przytulaska pod swój dach, jednak z innymi 
pannami się nie lubią i muszą mieszkać oddzielnie ;).
Beza od poprzedniej "sesji" urosła i nabrała ciałka, to 
już nie maleńka włochata piłeczka a dorosła dziewczynka :D.
Pyza jak to Pyza za dużo się nie zmieniła ;).

A więc poznajcie Felę:




A to już znane wam Beza i Pyza:






Zdjęcia wyszły mi trochę kiepskie bo przyznaje się, nie chciało
mi się czekać na światło dzienne i pstrykałam im fotki wieczorem ;).

Gdyby ktoś chciał zobaczyć poprzednie sesje zapraszam:



Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze, miło mi że 
ciągle do mnie zaglądacie! :)




11 komentarzy:

  1. Trzy świnki? :) Maluch będzie miał się z kim bawić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu świnki były trzy ;). Brakowało nam jednej do murowanego domku, haha :D.

      Usuń
  2. Jakie słodkie! W sam raz do przytulania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szczegolnie Fela, przytulaska straszna :).

      Usuń
  3. Jakie słodkie świnki :) Gdyby moja Tośka chciała tak ładnie pozować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :). Moje też nie specjalnie chcą pozować. Jak były młodsze to chętniej, a teraz maja mnie w nosie :P.

      Usuń
  4. Świetne te Twoje prosiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale ja takich stworków trochę się boję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękniaste, cudniaste, nic tylko głaskać i przytulać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).