wtorek, 5 sierpnia 2014

Podsumowanie wymianki, zakładki i dlaczego zaniedbałam bloga ;)

Patrząc na poprzedniego posta i datę nad nim, aż mi się wierzyć nie chciało, że to już minął miesiąc
odkąd coś nowego pojawiło się u mnie na blogu. Czas leci mi ostatnio jak szalony i niestety ucierpiał na tym blog. Wkrótce przeprowadzamy się do swojego, małego, wymarzonego mieszkania i sami rozumiecie ile z tym jest zachodu ;). Pakowanie, pakowaniem, ale zawsze jest cos jeszcze do zrobienia. Mały remont przerodził sie w duży, a więc jest co robić i człowiek zastanawia się czemu doba nie jest dłuższa.
No nic mam nadzieję, że gdy z mężem ogarniemy ten nasz mały świat i będziemy mogli
mieszkać jak ludzie, to wrócę do blogowania jak wcześniej :). 
Patrząc po liczniku ktoś tu jeszcze zagląda, za co dziękuje i proszę o cierpliwość :).

Dość marudzenia, mimo tego całego szaleństwa zapisałam się na wymiankę Motylkową, aby
całkiem nie zwariować z remontem i znaleźć chwile przyjemności ;).
Wymiankę zorganizowała Małgorzata z bloga Upominkowy Świat.
Do wymianki zostałam wylosowana z Milką z bloga Rozmaitości Milki, a oto co wysłałam dla niej:





Przydasie, oczywiście masa solna i słodkości, takie prezenciki poleciały ode mnie, a od Milki dostałam takie prezenciki:





Piękne motyle wykonane z papieru, słodkości, karteczka i motylki do przyklejenia na szybę :).
Milka bardzo Ci dziękuje za wymiankę i za piękne prezenty :).

Gdy szykowałam paczkę dla Milki wpadł mi do głowy pomysł z zrobieniem 
zakładek do książek. Ostatnio tworzenie różności z papieru sprawia mi 
przyjemność i pomyślałam, czemu nie spróbować zrobić zakładek.
Ciekawa jestem co o nich sądzicie, wiem że nie są dobrze wykonane, ale jak
na pierwszy raz chyba nie jest źle?




Na dziś to tyle, uff rozpisałam się :).
Dziękuję, że dotrwaliście do końca i za odwiedzinki :).









16 komentarzy:

  1. Gratuluję mieszkanka :) A zakładki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za gratulacje, po małym boju mamy swoje M :).

      Usuń
  2. Świetna wymianka, prezenty super i gratuluje mieszkanka, pewnie już niedługo zapełni sie przydasiami i innymi cudnymi ozdobami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Jeszcze troszkę muszę poczekać na przydasiowe szaleństwo w nowym m ;).

      Usuń
  3. gratuluję własnego mieszkania:) niech Wam przyniesie szczęście, wymianka bardzo udana z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za gratulacje, oby było dobrze i dobrze nam się żyło w nowym miejscu :). A wymianka udana jak najbardziej :).

      Usuń
  4. Pięknymi rzeczami się wyminęłyście :)
    Motyle z origami są fantastyczne tak jak i zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka , zakładki śliczne
    pozdrawiam i życze samych dobrych dni we własnym M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zakładki się podobają i dziękuje za życzenia :).

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że obydwie się postarałyście! Świetne zestawiki, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wymianka ;) świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepiękne:) świetne prace, zapraszam do mnie solankowo.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki udane, a i wymiankowe prezenty bardzo zacne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).