czwartek, 21 sierpnia 2014

DIY na przypinkę

Witajcie kochani :). 
Kursik na przypinkę powstał w sumie przypadkowo, podczas modyfikowania starej przypinki pomyślałam, że może komuś podsunę pomysł na taką przeróbkę i pstryknęłam parę zdjęć ;).

 

Do tej małej metamorfozy potrzebujemy:
-materiał
-mocny klej np. Magic
-kombinerki
-starą przypinkę
-nożyczki
-jakąś ozdobę do przyklejenia u mnie motyl ;)

 

Zaczynamy od otworzenia naszej przypinki za pomocą kombinerek:


Następnie wycinamy z materiału okrąg i dopasowujemy do naszej przypinki, tak aby
materiału nie było za dużo i można było podkleić materiał od spodu:




Gdy już nasza przypinka dostała nowe "ubranko" czas na motyla.
Smarujemy klejem i przyklejamy:


I gotowe! :)
Nasza stara-nowa przypinka jest gotowa do użycia ;).


Prawda, że proste? Mam nadzieję, że komuś taki kursik się przyda, a jeśli
tak to miło mi będzie jeśli o mnie wspomni inspirując się tym kursem :).

Zmykam do prac remontowych, a tych nie ubywa tylko przybywa!
Byle do przodu, tak sobie powtarzam na pocieszenie ;).

Miłego wieczoru :).










5 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).