sobota, 7 czerwca 2014

Zrób to sam czyli magnes domowej roboty

Witam was serdecznie w ten ( w końcu!) ciepły i piękny dzień, przynajmniej u mnie ;).
Mam nadzieję, że u was również pogoda dopisuje i możecie się cieszyć
 sobotą na świeżym powietrzu :).
Jak już pisałam wcześniej stworków z masy solnej
 u mnie jak na lekarstwo, ale mam dziś dla was mały kursik na magnes.
Wiem, że to nic wielkiego i pewnie już coś takiego 
robiliście, ale może akurat dla kogoś będzie to coś nowego ;).
Do wykonania magnesu domowej roboty potrzebowałam:
-starej koszulki
-nożyczki
-taśma dwustronnie klejąca
-klej Magic
-magnes

Ze starej koszulki wycięłam naszywkę, w tym przypadku padło na 
Włochy ;).


Odpruwamy materiał:


Po odpruciu materiału naszywka prezentuje się tak:


Szykujemy nasz sprzęt i naklejamy naszywkę do magnesu:



Wycinamy( jak widać trochę za bardzo wycięłam magnes, ale
najważniejsze żeby trzymał się na lodówce ;) ):


I gotowe :).
Nowy magnes cieszy nasze oko ;).


Jak pisałam wiem, że nie jest to jakiś odkrywczy kursik.
Może komuś podsunę pomysł co zrobić ze starą koszulką, a 
dokładnie z naszywką z tej koszulki ;).
Zdradzę wam jeszcze, że mój magnes również pochodzi z recyklingu.
Kupiłam kiedyś (oczywiście na jakiejś wyprzedaży :D ), folię magnetyczną,
ślubną na samochód:


Zdjęłam tylko naklejkę z magnesu i był gotowy do użycia :).

Miłej soboty życzę wszystkim, korzystajcie ze słoneczka :).









10 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł i warty spróbowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ja własnie zastanawiam sie nad magnesem z masy solnej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł i kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim za miłe słowa, ciesz się, że pomysł wam się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. sprytnie to wykombinowałaś, gratulacje :) Sarfinger :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).