niedziela, 29 czerwca 2014

Karteczki na urodzinki

Witam was serdecznie :).
Jak pisałam ostatnio tworzenie (może to za duże słowo) karteczek wciągnęło mnie na dobre.
Dlatego dziś mam wam do pokazania kolejne moje "wypociny" ;).

Marynarska kartka powstała oczywiście z tego co miałam,
napis myślę, że mogłam zrobić bardziej wyraźny.
 Chociaż "na żywo" wydawało mi się, że jest ok ;).
Marynarz jest drewniany i wykorzystany z wieszaczka na ręczniki.
Oczywiście jak to ja zakupiłam go na jakiejś wyprzedaży i czekał 
na swoją kolej :).




Kolejna karteczka powstała na roczek, chciałam żeby była delikatna. 
Chyba taki efekt udało mi się osiągnąć, chodź może psuje go  duży napis. 
Może mi się wydaje?




Wiem, że kartki nie są idealne. Jeszcze długa droga przede mną zanim sama z 
siebie będę zadowolona z końcowych efektów :).

Chciałam się jeszcze pochwalić wyróżnieniem  Liebster Award które otrzymałam od 
Stokrotki z bloga Zaplatane, bardzo Ci Stokrotko dziękuję za to wyróżnienie :).


Wiem, że ostatnio mało mnie na blogu i mało moich solnych tworów. 
Mam nadzieję, że ten stan nie będzie trwał długo i znowu będę mogła blogować częściej :). 
Jednak żeby nie było coś z solniaków powstaje :).


Dziękuje wam, że do mnie zaglądacie i zostawiacie swój ślad w postaci miłego słowa.
A teraz zmykam, miłego poniedziałku :).







8 komentarzy:

  1. śliczne te karteczki, ta na chrzest z poprzedniego wpisu też mi się podoba, wyglądają bardzo fachowo, świetnie to potrafisz skomponować wszystko :) Sarfinger :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. obie są piękne ;) ale ta pierwsza bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły, ale ten pirat skradł moje serce!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo wam dziękuje za miłe słowa! :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).