sobota, 14 czerwca 2014

Karteczka z okazji Chrztu Świętego

Witam was bardzo serdecznie :).
Jak już kiedyś pisałam od czasu do czasu lubię się "pobawić" z papierem i stworzyć jakąś karteczkę.
Nie mam co prawda profesjonalnych rzeczy, dodatków do tego zadania, ale od czego jest wyobraźnia ;).
I tak oto powstała karteczka na Chrzciny dla dziewczynki. 
Myślę, że nie wyszła mi najgorzej, wiadomo zawsze można było coś poprawić.
Zabawę z karteczkami traktuję jako odskocznie od masy solnej, ale coraz bardziej 
mnie to wciąga. Już wiem co mają na myśli dziewczyny kiedy piszą o tym samym ;).
Karteczka powstała z tego co miałam, sukieneczkę wycięłam sama i 
obkleiłam wstążką. Mam nadzieję, że chociaż trochę się wam spodoba :).






Mam wam do pokazania jeszcze dwie gotowe karteczki, a w planach
mam do zrobienia kolejne :). Czekam na wasze opinie i dziękuje wam 
za wszystkie komentarze. Miło mi, że mini kursik na magnes przypadł wam do gustu :).
Miłego weekendu :).









10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka :)
    Rozumiem co piszesz,że papierki wciągają :)
    Mnie także wciągnęły,a jeszcze rok temu mówiłam z pewnością,że nigdy nie będę tego wykonywać ;) heh
    Też nie posiadam profesjonalnych urządzeń,oprócz kilku dziurkaczy,nożyczek ;)
    Moją odskocznią od lepienia była wiklinka papierowa,a teraz jako odskocznię traktuję właśnie papierki :)
    Zauważyłam,że coraz mniej chętnie zabieram się za tamte dziedziny...
    Z chęcią ujrzę te dwie kolejne karteczki :)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapierałam się nogami i rękami, że papierkowe sprawy to nie moja bajka ;). A teraz najchętniej wykupiłabym pół sklepu z rzeczami do scrapbookingu i tworzyła, tworzyła ;). Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :).

      Usuń
  2. Cudnie wyszła, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wykonana kartka z pełną dbałością o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).