czwartek, 29 maja 2014

Fioletowa panna

Trochę mnie nie było, ale już wracam :). 
Wprawdzie nie wiem jak często będę, ale będę się starać :).
Ostatnio nie miałam siły, ani czasu na lepienie. 
Dużo pomysłów chodzi mi po głowie, 
więc muszę się w końcu za nie zabrać.
Dziś mam wam do pokazania pannę w 
fioletowej sukience. Jestem z niej bardziej zadowolona niż
z poprzedniej anielicy, tej z problemami ;).






Ciesze się, że mimo mojej nieobecności odwiedzacie mojego bloga :).
Dziękuje za komentarze i witam nowych obserwatorów :).






11 komentarzy:

  1. Piękne kolorki, koszyczek cudo :) Ślicznotka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, podoba mi się w tym kolorze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster awards , będzie mi miło, jeśli zechcesz wziąć udział
      pozdrawiam

      Usuń
  3. urocza panienka :) taki uśmiech ma lekki, zalotny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyszła :) aczkolwiek pocieniowałabym trochę tą sukienkę albo dodała trochę wzorków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).