piątek, 25 kwietnia 2014

Rameczki w serduchach

Witam was serdecznie po świętach :).
Mam nadzieję, że ten wolny czas 
spędziliście tak jak mieliście
 zaplanowanie i odpoczęliście :).
U mnie pogoda była piękna więc szkoda 
było siedzieć w domu, ale już jestem i nadrabiam wpisy ;).
Dziś mam wam do pokazania rameczki 
umieszczone w sercach. Podobne pokazywałam
wam jakiś czas temu. Miałam pokazać je wam wcześniej, ale
świąteczne stwory zdominowały bloga ;).
Więc już bez bazgrolenia, rameczki:






Na pokazanie czekają jeszcze serducha w wersji brązowej.
Jednak to w następnym wpisie, nie będę was męczyć ;).





10 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie rameczki :) Chyba się kiedyś skuszę na zrobienie takiej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a takie rameczki to nic trudnego ;).

      Usuń
  2. śliczne te rameczki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i w idealnym dla mnie kolorze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. w sam raz na jakąś uroczą twarzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i taki cudny kolor:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).