środa, 9 kwietnia 2014

A moze tak czern i biel?

Zbliżają się się święta, a jak na święta
Wielkanocne przystało wszędzie robi się
kolorowo. A ja troszkę się wyłamałam
z tej magii kolorów i zrobiłam
ozdoby tylko w dwóch kolorach. 
Czerń i biel, klasyczne zestawienie.
Ciekawa jestem co wy sądzicie o 
takich ozdobach :).





Lubię takie zestawienie kolorów, pewnie jak
większość z was. Dla odmiany w tym roku
zagoszczą u mnie te ozdoby na święta :).
Dziękuje wam za komentarze jakie u mnie
zostawiacie i oczywiście za odwiedziny :).






8 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy pomysł , nie zawsze trzeba się trzymać sztywno schematów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń i biel - lubię bardzo :) Ozdoby piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł. idealnie się ze sobą komponują, a jak wiadomo, nie każdy lubi kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Wzornictwo "na ludowo" co również bardzo mi się podoba. Nie wiem czemu ale takie wzory zawsze kojarzą mi się z jakimiś świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kolory lubię bardzo, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolorki:) bardzo fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).