niedziela, 9 marca 2014

Pan i Pani Krolik

Tak jak obiecałam zaczyna się u mnie robić świątecznie :).
Dziś mam wam do pokazania pewną parkę.
Od czasu do czasu w przypływie weny, mam
ochotę na bardziej szczegółowe lepianki, którym
trzeba poświęcić więcej czasu niż prostszym ozdobą.
Mimo, że efekt końcowy podoba mi się to 
jednak znalazłam parę rzeczy do zmiany.
Chyba prawie każdy tak ma, że w
swoich pracach widzi niedociągnięcia ;).
 Na pomysł zrobienia takiej parki 
wpadłam już jakiś czas temu.
Czekały cierpliwe aż je ulepie, a później pomaluję.
Pan Królik musiał trochę dłużej poczekać
na makijaż, ale myślę że
warto było ;).









Ciekawa jestem co wy o nich sądzicie. 
Nieskromnie przyznam, że najbardziej jestem
zadowolona z marchewek i z torebki Pani Królik :).

Miłej niedzieli życzę :).




11 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna królicza para:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!! Bardzo podobają mi się ich buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne, ja nie widzę w nich żadnych elementów do poprawy :) mają milusie buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatyczna parka, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka króliczków jest urocza :) Zarówno torebeczka jak i marchewki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza parka króliczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie są, idealnie do siebie pasuję hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).