czwartek, 6 marca 2014

Niebieskie serduszka czyli male ramki

Bardzo, bardzo dziękuje wam
za miłe słowa pod postem o 
drugim życiu żaróweczki :).
Ciesze się, że udało
mi się pokazać wam coś
czego jeszcze nie widziałyście :).
Mam w planach kolejne takie wisiorki, ale
kiedy to się okaże ;).
Jeśli ktoś nie wie o czym pisze zapraszam
do tego postu: klik.

A dziś mam wam do pokazania serduszka, które
są ramkami na małe zdjęcia.
Robione według zamówienia ;).







Dziś skończyłam malować pewnego "pana",
już niedługo pokażę efekty swojej pracy ;).



16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ;) I bardzo mi się podobają kolory ;)
    Dziękuję za nominację, postaram się sprostać i przesłać dalej choć nie jestem dobra w te klocki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :).
      Z nomnacjami też tak mam, zawsze jest mi ciężko nominować ;).

      Usuń
  2. Śliczne serducha, bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego :) A te kwiatuszki są z jakiejś foremki? Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). A kwiatuszki sa z wyciskarki do lukru na al jest tego pełno. Ja akurat kupiłam z jakiejś firmy wysyłkowej.

      Usuń
  3. Super pomysł, bardzo ładne ramki-serduszka. Te malutkie kwiatki to jak wisienka na torcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczki są cudne, fantastyczne kolorki i bardzo, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie sądziłam że rameczki tak się spodobają ;).

      Usuń
  5. Śliczne rameczki , dziękuję ci za druga z kolei nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysły Ci się nigdy nie kończą :) świetne! szczególnie na prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie gdzies granica tych pomysłów jest ;). Dziękuje :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).