czwartek, 27 marca 2014

Maly mix

Witam wszystkich serdecznie :).
Ostatnio trochę się u mnie dzieje i w życiu i w lepieniu ;).
Dlatego mały mix z tego co zrobiłam.
W paru przypadkach mogłam poprawić niektóre szczegóły, ale jak to mówią
człowiek uczy się całe życie :).

Na sam początek owieczki/baranki:


Króliczek, który miał być inny i wiem że w następnym
poprawię błędy jakie popełniłam.
A co wy o nim sądzicie?


Wielkanoc to głównie pisanki, a więc i u mnie trochę
malowanych jaj ;):


I mój ulubieniec ;), królik wcinający ciasteczko. 
Taki z niego mały łasuch ;).


Mam nadzieję, że coś się wam spodoba ;).
Czasem prace wychodzą "jak malowane", a 
czasem coś mi w nich nie gra.
No nic trzeba się uczyć na błędach :).









8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie królik wcinający ciacho jest tutaj moim faworytem :D Acz reszta również sympatyczna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby ;) zając robi wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również stoję za zającem. Zając wymiata:))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) a króliczek z ciasteczkiem to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie :D słodkie :D

    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też baranki się robią :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).