wtorek, 18 lutego 2014

Zaleglosci walentynkowe

Witajcie :).
Tak jak w tytule, małe zaległości ;).
A dokładnie serduszka, pierwsze dwa miały
być obsypane brokatem w poszczególnych miejscach:


Trzecie serduszko zostało "popisane"
wedle życzenia klientki ;).
Kiedyś pokazywałam wam podobne serduszko :).


I ostatnimi serduszkami są dwa niebieskie.




Ostatnio trochę serduszek u mnie powstało, a 
jeszcze kolejne czekają na lepienie.
Tak więc spodziewajcie się inwazji serc ;).
W następnym wpisie obiecane pomalowane baranki z kursiku.
Miłego dnia dla wszystkich i dziękuje za 
wszystkie komentarze, ciesze się
że do mnie zaglądacie :).











18 komentarzy:

  1. "Popisane" serduszko jak dla mnie bomba, a swoją drogą trzeba mieć nie lada zdolności manualne, żeby wyczarować takie piękne rzeczy... i serduszka.... i baranki... i całą resztę z masy solnej...wszystko takie kolorowe, dopracowane i przemyślane. Muszę kiedyś skusić się u Ciebie na takie małe "dzieło sztuki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuje za tak miłe słowa :).
      Oczywiście jakby co to polecam się ;).

      Usuń
  2. wszystkie śliczne i każde ma coś w sobie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podobają mi się dwa ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też się podoba to popisane najbardziej ale tamte mają brokat i świecidełka też lubie. Trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie serduszko mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku niestety nic na walentynki nie byłam w stanie zrobić:-) podziwiam za to prace innych:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że na zbliżające się święta powstaną u Ciebie piękne prace :).

      Usuń
  7. Śliczne! Z napisami zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne, najbardziej spodobało mi się te z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, widzę że z napisami serduszko ma przewagę :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).