piątek, 28 lutego 2014

Wymianka kawa

Witajcie :).
Dziś chciałam się wam pochwalić wymianką w której brałam udział.
Wymianę organizowała Małgosia z bloga Upominkowy Świat.
Tematem wymianki była kawa.
Jako prezent wykonany przeze mnie zrobiłam 
tabliczkę i serduszka w tym klimacie.
Dokładne zdjęcia pokażę w następnym wpisie.

Do wymianki zostałam wylosowana z Anią z bloga

Ania wykonała dla mnie piękne prezenty za które bardzo dziękuje :).

Prezenty które powędrowały do Ani:


A od Ani dostałam takie piękne prezenty, 
wykonana przez nią poduszka skradła moje serce :).


Jeszcze raz dziękuje Aniu za wymiankę, jestem
bardzo zadowolona z prezentów :).
Dziękuje również organizatorce za zabawę :).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).