wtorek, 11 lutego 2014

Walentynkowe wyzwanie

Witajcie kochani :).
 Dziś przybywam do was z 
walentynkowym wyzwaniem
organizowanym


Z myślą o tym wyzwaniu powstało takie oto serduszko:



Zdaję sobie sprawę, że moje serduszko nie jest tak piękne
jak prace innych dziewczyn, ale co mi szkodzi spróbować ;).

Chciałam aby serce wyszło delikatne, mam nadzieję że taki
efekt osiągnęłam ;).

A co wy o nim sądzicie?

Dziękuje, że zaglądacie do mnie.
Cieszą mnie każde odwiedziny i witam 
nowych obserwatorów :).








4 komentarze:

  1. śliczne, delikatne serduszko, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszko :-) Subtelne i delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że serduszko się podoba :). Jest mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).