piątek, 28 lutego 2014

Komplet z motywem kawy

Poniższy komplet wykonałam z
 myślą o wymiance o której pisałam tu.

Pierwsze co przyszło mi do
głowy, aby wykonać coś z masy 
z motywem kawy była tabliczka 
z napisem:


Stwierdziłam przy okazji, że za rzadko
używam foremek literowych.
Kiedyś więcej bawiłam się z 
tymi foremki.
Ostatnio jakoś wyleciało mi z głowy, że
mam takie "cuda".
Muszę to zmienić i więcej tworzyć tabliczek, czy
aniołków z napisami :).
Do tabliczki powstały takie serduszka z ziarnkami kawy:



Jednak było mi mało i powstały jeszcze takie serduszka:



Po serduszku z napisami love, musiałam
spróbować "popisać" inne i ciekawa jestem 
co o nich myślicie :).

Cały komplecik prezentuje się tak:


Mam nadzieję, że chodź trochę przypadnie wam do gustu ;).

Na koniec chciałam bardzo serdecznie
powitać nowe obserwatorki.
Miło mi, że zostałyście na dłużej :).

Dziękuje wszystkim za odwiedzanie mojego bloga :).







12 komentarzy:

  1. Komplecik bardzo ładnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zapachniało kawką :) Bardzo fajny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały komplecik super, ale tabliczka to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wam bardzo za miłe słowa :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplecik, najbardziej przypadły mi do gusty serduszka z napisami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jestem szczęśliwą posiadaczką tego kompleciku i jeszcze raz bardzo dziękuję, jest po prostu cudny i będzie się prezentował w mojej nowej kuchni na którą już czekam z utęsknieniem :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).