wtorek, 4 lutego 2014

Bransoletka z paska

Bransoletka z paska, jak to zwykle u mnie bywa powstała przypadkowo.
Pomysł zrodził się podczas zakupów w jednym z moich ulubionych "lumpków" ;).
Zazwyczaj nie przeglądam wiszących tam pasków, ale świecące "coś" skusiło mnie do tego ;).
Pierwsza myśl "po co mi to", jednak po chwili zrodził się pomysł na zrobienie bransoletki.
Pomysł na tak wykorzystanie klamry z paska i jego elementów powstał już dawno.
Kiedyś pokazywałam go na swoim poprzednim blogu na pingerze ;).
Grzebiąc na swoim dysku, stwierdziłam że pokażę go wam.
Może akurat komuś podeśle pomysł ;).


Nożyczki oraz gumka poszły w ruch:


I koniec, szybko, łatwo i mamy bransoletkę:


Żeby było milej za ten oryginalny pasek zapłaciłam 1zł :).
A wy znajdujecie czasem w takich sklepach inspiracje?








7 komentarzy:

  1. Duża, oryginalna biżuteria. Drugiej takiej na pewno nie ma:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra , super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, dziękuję za komentarz u mnie - ja też przerabiam, co się da - ostatnio coś mnie na ciuchy wzięło:) Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! :) zwraca uwagę, nie sposób jej nie zauważyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ogromna, a jak zrobiona! Gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).