poniedziałek, 6 stycznia 2014

Pierwszy post w Nowym Roku oraz pamiatka Chrzcin

Witam was bardzo serdecznie w Nowym Roku :).

Wprawdzie nowy 2014 rok mamy już prawie tydzień, 
ale lepiej późno niż wcale pojawić się na 
blogu z noworoczną notką :).
Tak więc jestem i mam wam do pokazania
aniołka, a raczej anielice którą zrobiłam
całkiem niedawno na chrzciny maleństwa w mojej rodzinie.


Anielica została oczywiście zrobiona z masy solnej, 
jednak dodałam jej parę szczegółów.
Anioł został umieszczony w białej ramce
aby tworzyć obrazek.
Tłem jest wstążka, którą 
udało mi się kupić za parę groszy na 
jakiejś wyprzedaży.


Na dole sukieneczki nakleiłam
wstążkę oraz całość posypałam białym brokatem
aby dodać trochę uroku ;).


Ubolewam  nad tym, że zdjęcia nie są takie jakbym chciała.
Brak światła dziennego ma swój wpływ na fotki niestety.
Powtarzam sobie, że jeszcze trochę i będę 
mogła swoim wyrobom robić ładniejsze zdjęcia
przy lepszym świetle ;).






I co o niej myślicie?
Ja jestem zadowolona, chociaż widzę w niej
parę rzeczy do poprawki ;).











13 komentarzy:

  1. jak dla mnie jest idealna, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna pamiątka i nie ma w niej nic do poprawki :) Anieliczka jest śliczna.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna ta anielica ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i taka delikatna, w sam raz na taką okazję, napewno będzie chronić dzidziusia jako anioł stróż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest brokat, to jest i zachwyt;-) Bardzo ładna praca:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana praca :) Aniołek jest śliczniutki ale podoba mi się też to wykończenie ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek będzie piękną pamiątką dla maleństwa :) Fantastyczna praca, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i Twoje zadowolenie słuszne, podoba mi sie prezentacja w ramce, pozdrawiam i zapraszam do siebie: masa solna i nie tylko.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaki piękny! Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie koronki i doczepienie jej do spodu sukni - dzięki niej praca jest urozmaicona.

    Pozdrawiam!
    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo! Rewelacja! I włosy ma piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje wszystkim za miłe słowa, ciesza mnie bardzo :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa dama wśród anielic - w fantastycznej sukni!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).