poniedziałek, 23 grudnia 2013

Proste ozdoby

Witajcie,
w tym całym zamieszaniu
znalazłam "aż" chwilkę na chyba już
ostatniego posta w tym roku ;).
Może uda mi się po świętach
coś jeszcze "naskrobać", ale okaże się jak to będzie ;).
Dziś mam wam do pokazania ozdoby
które zrobiłam dla siebie, proste a myślę że efektowne :).










Dla ładniejszego efektu posypałam ozdoby białym brokatem
co myślę daje im piękny efekt, taki typowo świąteczny.

Na choince prezentują się tak:









I co o nich myślicie? 
Mam nadzieję, że wam się spodobają :).
Widziałam, że u was na blogach dużo się dzieje, więc
jak tylko znajdę chwilkę nadrobię co u was ciekawego :).

Korzystając z okazji, że jutro już
Wigilia chciałam wam życzyć 
zdrowych, pięknych i radosnych świąt.
Aby były pełne smakołyków, śmiechu i
rodzinnych spotkań!
Niech spełnią się wszystkie marzenia :).











5 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby Kasiu, no i jak ślicznie mienią się drobinkami brokatu:-) Wesołych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie tkwi największe piękno, zdoby są śliczne. Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły te ozdoby :) W prostocie tkwi piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda! Pozdrawiam zimowo, poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).