czwartek, 5 grudnia 2013

Pierniczkowo czyli udawane pierniki

Witam was już w grudniu!
Nie wiem jak wam, ale mi strasznie czas szybko  leci.
Ledwo wczułam się w listopad a tu już miesiąc
prezentów, śniegu i mam nadzieje samych pięknych chwil ;).
U mnie zanim mieszkanie zostanie udekorowane świątecznymi
ozdóbkami trochę niespodziewanego  "remontu",ale mam nadzieję że
szybko wszystko ogarniemy i będziemy mogli 
cieszyć się tym całym świątecznym szaleństwem ;).

Aby nie było, że nic nie robię to na dowód 
mam wam do pokazania udawane pierniczki.
Miały być proste, bez czerwieni i złota, tylko
na sznureczkach.
No i są ;).









Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze jakie u mnie
zostawiacie i za to, że grono obserwujących powiększa się :).
Dziękuje!
Niech Mikołaj przyniesie wam piękne prezenty ;).





11 komentarzy:

  1. Udawane, ale jakie ładne :) Ja własnie dostałam mikołajowego pierniczka :D Ale już takiego prawdziwego... Pozdrawiam i życzę sprawnie przeprowadzonego remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pierniczki!

    Kotki od Ciebie koleżanki chciały zjeść, były mocno zawiedzione, że nie można. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej dłużej będa mogły się nimi nacieszyć ;).

      Usuń
  3. Są śliczne, takie lubię najbardziej :)
    Cudnego mikołajkowego dzionka i MASY prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pierniczki, bardzo apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czuć już święta w powietrzu! śliczne pierniczki. aż bym schrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki wyglądają smakowicie :) szkoda, że są słone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miłe słowa :). Udawane pierniczki a tyle miłych komentarzy :D ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe ozdoby :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pierniczki:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).