sobota, 2 listopada 2013

Wsciekle ptaszki

Niedawno dostałam zamówienie na znane chyba wszystkim ptaszki ;).
Obawiałam się, że mimo moich szczerych chęci nie wyjda one dobrze,
tym bardziej że nie posiadam foremek czy wyciskarek w ich kształcie.
Jednak ja się tak szybko nie poddaję ;).
I gdy rozwałkowałam masę wzięłam się za wycinanie i formowanie kształtów tych ptaszków.
Po wysuszeniu malowanie to była już czysta przyjemność.








Powiem nieskromnie, że ja jestem zadowolona ;).
A czy wam się podobają?
Czekam na komentarze :).






9 komentarzy:

  1. Wow, pewnie, że się podobają! Świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszło, Super Ptaszki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :D co z tego, że "angry", skoro wywołują uśmiech od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, one są rewelacyjne :) Kształty i kolory idealnie zachowane. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te złośliwe twarzyczki- jak w oryginale;-) Świetne są i takie śmieszne zarazem:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak te w grze :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie,że się podobają! Z takimi zdolnościami możesz uświetnić każdą imprezę innymi,specjalnymi dekoracjami:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).