sobota, 16 listopada 2013

Lokomotywy na choinke

"Stoi na stacji lokomotywa,
Ciężka, ogromna i pot z niej spływa..."

Chyba każdy z nas zna tą bajkę której autorem jest  J.Tuwim.
Po pstryknięciu zdjęć na bloga, od razu przypomniały mi się jej wersy.
I może nie są takie duże, ciężkie i buchające gorącem, ale swój urok myślę, że mają :).

Lokomotywy maja sznureczki dzięki którym można powiesić je na choince. 
Do zdjęć schowałam je pod ozdobami ;).





Może to głupie, ale najbardziej podoba mi się w nich to,
że zrobiłam je sama bez żadnej foremki ;).
Taki mały szczegół a cieszy :).

Możliwe, że jeszcze w tym roku pojawią się kolejne małe
lokomotywy, a może większe? Kto wie :).
W głowie pomysłów mam sporo, tylko
czasu brak na zrealizowanie ich wszystkich :).





14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Jeszcze nigdzie takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i ciesze się, że byłam może pierwsza z lokomotywami ;).

      Usuń
  2. lokomotywy prześliczne:)pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam właśnie, że to ładna foremka;-) Tym bardziej podziwiam efekt końcowy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :).
      Nigdzie nie widziałam takich foremek, więc wyobraźnia musiała ruszyc :).

      Usuń
  4. Lokomotywy są rewelacyjne :) Fantastyczny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. choinka w lokomotywy :) zapewne marzenie niejednego małego podróżnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne pomysły masz! Też kiedyś bawiłam się masą, muszę się tu rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i zapraszam czesciej :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).