wtorek, 26 listopada 2013

Balwankowe obrazki

Witajcie kochani, dziś mam wam do
pokazania bałwankowe obrazki
na które wpadłam jakiś czas temu.
Najczęściej pomysły nachodzą mnie
niespodziewane i tak było tym razem. 
Ciekawa jestem jak wam się taki pomysł podoba ;).
A może nie podoba ;).
Mam w planach zrobić takie
obrazkowe upominki dla moich bliskich.
A obrazki to nic innego jak trochę kartonu,
kolorowy papier, farby, bałwanki z masy solnej i trochę fantazji ;).
Zapraszam do oglądania, uprzedzam dużo zdjęć :).




















Dziękuje, że dobrnęliście do końca :).











30 komentarzy:

  1. Myślę, że to fantastyczny pomysł na prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są prześwietne! I te miotełki :D No super :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podobają :). Ja to mam słabosc do tych miotełek :).

      Usuń
  3. Jakie one są cudne! I pomysłowe, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej! fantastyczne! dla mnie najsłodszy ten w szaliczku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, cieszy mnie to że się podobają :).

      Usuń
  6. Kolorowo i z pomysłem - fantastycznie :) Bałwanki są urocze (nadal jestem fanką tych z miotełkami :)) Obrazkowe upominki to bardzo dobry plan. Prezenty wykonane własnoręcznie są najbardziej doceniane i sprawiają obydwu stronom (zarówno obdarowanej, jak i obdarowującej) najwięcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę, tylko że w moim otoczeniu wciaż są osoby które nie za bardzo rozumieja rękodzieła i nie doceniają tego ile pracy trzeba włożyć w takie drobiazgi. Mam nadzieję, że to się zmieni :).

      Usuń
  7. Jestem za takim pomysłem, ucieszyłabym się niezmiernie gdym otrzymała takiego bałwanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, ja tez lubię dostawac rzeczy zrobione własnoręcznie. Najbardziej mnie cieszą :).

      Usuń
  8. Rewelacyjne, po prostu rewelacyjne. Są takie... nastrojowe :) Piękne są, wszystkie co do jednego. Świetny pomysł na stworzenie świątecznego obrazka ;)

    przesolone-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło że Ci się podobaja :).

      Usuń
  9. Wyglądają, jakby zdobiły pakowane czekolady. :D
    Świetny pomysł!

    Zapraszam w odwiedziny do mnie. :)
    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie tak wyglądają :D. Można w sumie dopiąć im czekoladę z tyłu ;).

      Usuń
    2. Mniam, uwielbiam czekoladę :P
      Dla maluchów byłby super prezent na mikołajki.

      Usuń
  10. Pomysł z patyczkami jest świetny, bałwanki wyglądają jak te za oknem (gdy był śnieg ;p )
    Pozdrawiam i zapraszam Cie na moje candy :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł i wykonanie , bałwanki super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).