poniedziałek, 7 października 2013

Ozdoby choinkowe postarzane

Chyba zaczynam powoli zakochiwać się w tej metodzie.
Wprawdzie nie wszystko wychodzi mi tak jakbym chciała, ale trzeba próbować ;).
Podczas lepienia miałam trochę inny pomysł na te ozdóbki,
 ale jakoś tak podczas malowania pomyślałam żeby je trochę poniszczyć :P.
I tak powstał taki oto komplet:







Wiem, wiem miało być mniej świątecznie :P.
Jakoś nie mogłam się powstrzymać, żeby dodać ten wpis w późniejszym terminie ;).
Następny wpis będzie o czymś innym bo jeszcze troszkę
rzeczy czeka na pokazanie ;).

Witam serdecznie nową obserwującą! :)





13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię różne postarzane rzeczy, dlatego Twoje ozdóbki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super, miło to słyszec :). (a raczej czytać ;))

      Usuń
  3. Śliczne :) Ja też jestem zakochana w tego typu ozdóbkach, cieszą oczęta, jak żadne inne :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się że się podobają :).

      Usuń
  4. Widzę, że już otwarłaś sezon świąteczny :) a myślałam, że to ja się pospieszyłam, rozkładając na kaloryferach pomarańcze w październiku ;)
    Śliczne ozdoby, a te aniołki z wcześniejszego wpisu są cudowne. Jestem zachwycona Twoim słonym światem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i ciesze się, że do mnie zajrzałaś :).
      Jakoś tak mnie naszło na świąteczne stworki, może im szybciej tym lepiej ;).

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe zawieszki, bardzo lubię takie klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).