czwartek, 10 października 2013

Anielica z serduchem


 Tak jak obiecałam wpis nie świąteczny :P. 
Niestety (a może " stety" ;)) już niedługo zasypie was wpisami tylko i wyłącznie świątecznymi, 
ale gdzieś tam jeszcze uchowały się fotki nie w tej tematyce.
I tak przedstawiam wam anielice która już dawno pofrunęła do swojej właścicielki ;).






Chyba to pierwszy mój anioł w czarnym wdzianku, nie licząc oczywiście 
parek ślubnych ;).

Pogoda za oknem piękna, słoneczna i przyjemna a co za tym idzie
ciężko zabrać się do lepienia , a przydałoby się ;).
Jednak nie narzekam tylko chwytam to
ciepełko które niestety a już niedługo się skończy.
Pewnie i wy korzystacie z pięknej pogody ;).

Chciałam wam bardzo serdecznie podziękować za miłe słowa pod dwoma ostatnim wpisami.
Bardzo miło czyta się wasze opinie i aż chce się dzięki temu tworzyć więcej :).
Dziękuje!
Witam serdecznie nowo obserwujących :).






8 komentarzy:

  1. pogoda nas troszkę rozpieszcza. aż strach pomyśleć o zimie! już się nie mogę doczekać Twoich świątecznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba :) tym bardziej, że sama lubię ubierać się na czarno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza aniołka :)
    Niecierpliwie czekam na Twoje świąteczne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).