sobota, 5 października 2013

A u mnie już...święta

Trochę zaczęłam już tworzyć z motywami świątecznymi,
na pierwszy rzut poszły aniołki i brokatowe ozdoby na choinkę.
Jestem ciekawa waszych opinii na ich temat ;). 

Mimo, że u mnie powoli robi się świątecznie to mam
wam do pokazania jeszcze kilka rzeczy które ostatnio zrobiłam :).
Ale to w następnych wpisach, dziś swoje pięć minut mają aniołki na choinkę ;).






I fotka na łapce dla porównania wielkości ;):


Ozdoby na choinkę, posypane obficie brokatem z dwóch stron.
Myślę, że pięknie będą połyskiwać na choince :).









Dziękuje za odwiedziny i za wasze komentarze!






18 komentarzy:

  1. Śliczniusie drobinki :) Pięknie będą wyglądały na choince :) Ozdóbki też cudne.
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj jakie śliczności :) cóż za słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maluszki. Ja myślę, że niedługo też zacznę z powrotem lepić, ale chyba jeszcze nie świątecznie. Jakoś jeszcze nie wpadłam w ten klimat.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na Twoje prace, dziękuje za miłe słowa :).

      Usuń
  4. Prześliczne są te ozdóbki choinkowe, rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej święta! :) ja w tym roku mam wrażenie, że nie zdążę nic uczynić tak szybko leci czas ;) aniołki świetne. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie :).
      Ja właśnie zaczełam wcześniej żeby zdążyc zrealizowac wszystkie pomysły :).

      Usuń
  6. Piękne! Aż mnie ochota na świąteczne ozdoby naszła;) Na razie jednak zabieram się do szycia kalendarza adwentowego dla moich dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to czekam z niecierpliwością na kalendarz, ciekawa jestem jak wyjdzie :).

      Usuń
  7. wszyscy już myślą o świętach a u mnie wciąż w głowie wakacje. muszę się w końcu przestawić :)
    pocieszne te aniołki bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba przez to że szybko się zimno zrobiło :P. Przynajmniej ja to tak odczuwam ;).

      Usuń
  8. ojj jakie słodkie i śliczne Aniołki. Bardzo ładnie i starannie wykończone i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło słyszec takie słowa :).

      Usuń
  9. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju brokatowe=świecące akcenty, tak więc choineczka,dzwoneczki- jak najbardziej przypadły mi do gustu. Aniołki również urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róniez dziękuje za miłe słowa i cieszy mnie to bardzo, że ozdóbki się podobaja :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).