czwartek, 5 września 2013

Zabawa z postarzaniem

W moim wykonaniu tak jak w tytule czysta zabawa, zabawa z postarzaniem :).
Tak to jest jak człowiek naogląda się różnych cudeniek na waszych blogach i sam chce stworzyć coś podobnego.
Moje "dzieło" raczej nie powala, ale jak zabawa to zabawa ;).
Pomysł na postarzenie wpadł już podczas lepienia i stwierdziłam a co mi tam trochę pokombinuję i zobaczę co mi wyjdzie. I tak powstała imitacja mocno zniszczonego obrazka. Przy ścieraniu wierzchniej farby trochę się zagalopowałam, ale mi efekt się podoba. Chociaż wiem co mogę już poprawić, co za dużo co za mało.
Obrazek ozdobiłam tez metoda decoupage, aby nie było zbyt monotonnie. 





Przy okazji postarzałam ptaszka z kursu który mogliście zobaczyć Tu ;).




Ciekawa jestem waszych opinii :).
Dziękuje za wszystkie odwiedziny i  komentarze :).
Witam również nowych obserwatorów :).















14 komentarzy:

  1. Wyszło nawet nieźle ale faktycznie musisz dopracować postarzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten obrazek,ciekawy pomysł z tymi kwiatuszkami,motylkami i serduszkami, słodko to wygląda :)
    Sarfinger.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że przypadł Ci do gustu i dziękuje za odwiedziny :).

      Usuń
  3. ptaszek jest świetny!- Artystycznie Nierozważna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo fajnie :) uwielbiam taki styl. Pozdrowionka xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace :) Jeśli chodzi o postarzanie, ale to tak bardziej prac zdobionych metodą decoupage, to polecam Ci blog Przetarło się. Uwielbiam ten blog i jestem pełna podziwu dla Karoliny, która tworzy cudne, stare klimaty. Ostatni post np jest o postarzaniu czarno białych grafik laserowych :)A propos, znalazłaś w swojej okolicy punkt gdzie robią wydruki drukarką laserową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknę na jej bloga z tego co piszesz zapowiada się ciekawie :).
      Znalazałma punkt, więc jak tylko będę miała mozliwosc to będę drukować i bawić się w transfer :). Druki które mam od Ciebie czekają, aż skończę malować koszyk i właśnie na nim chce spróbowac transferu :)

      Usuń
  6. Fajnie Ci to wyszło, ale ja już bym tego nie lakierowała. Jakoś efekt postarzania z lakierem mi nie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :).
      A polakierowałam bo musiałam, klej do decupage który mam tworzy już taką polakierowaną powłokę. Dziwnie to wyglądało z samym polakierowanym środkiem, więc reszte też polakierowałam.
      No i jakoś tak wolę zabezpieczyć masę przed wilgocią ;).

      Usuń
  7. Pomysł bardzo fajny, i grunt to się dobrze bawić przy robieniu czegokolwiek. A trening jak mwiają czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, od czegoś trzeba zacząć :).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).