niedziela, 8 września 2013

Bukiet na różne okazje

Ostatnio na ślub bliskiej mi osoby postanowiłam zrobić bukiet ze zdrapkami.
Nie jest on trudny do zrobienia, a wydaje mi się że wśród tylu pięknych bukietów i taki ma swoje miejsce.
Mimo, że wykonany z sztucznych kwiatów, myślę że wyróżnia się i  jest jakąś 
alternatywą do tradycyjnego bukietu jaki wręcza się młodym na ślubach.
Chodź kocham prawdzie kwiaty, zdecydowanie wolę ich nie dostawać.
Szkoda  mi tego piękna które każdego dnia więdnie, a sztuczne mimo że nie tak urokliwe 
mogą trochę dłużej nacieszyć oko ;).
Poniżej mam dla was zdjęcia, które pokazują jak ja wykonałam ten bukiet.
Myślę, że już nie jedna z was widziała coś takiego i śmiało można wręczyć coś takiego na urodziny, imieniny, rocznice... ;).


Do wykonania mojego bukiety potrzebowałam:
koszyczka
gąbki florystycznej
sztucznych róż
zdrapek
wstążek/tasiemek
motylków z klamerkami
ozdobnej foli


Umieszczamy w koszyczku folię i wkładamy gąbkę florystyczną w którą będziemy nabijać kwiaty.



Przycinamy gałązki róż do odpowiedniej długości i nabijamy w gąbkę.



Gdy już wbijemy wszystkie kwiaty czas na zdrapki.
Za pomocą motylków przyczepiamy zdrapki do liści, mogą to też być małe klamerki.
Ja miałam akurat motylki, które nadały bukietowi koloru ;).

Wieczorem po skończeniu bukietu wyglądał on tak:


Jednak nie pasował mi on tak do końca.
Rano zmieniłam folię, dodałam fioletową wstążkę, gotowy prezentował się  tak:






Obdarowanym bukiet się spodobał, a wam? :)

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem i za odwiedziny :).















13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :)
    Jak ktoś umie, to może zrobić koszyczek z papierowej wikliny i róże z krepy i dodać takie zdrapki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jak ktoś ma talent do takich rzeczy to będzie fajny prezent :). Ściskam :*

      Usuń
  2. Super;) Ja mam plan zrobić podobny na koniec października na ślub, bo chcieli lotka, a ja pomyślałam o zdrapkach. Ale planuję kupić około 30szt więc mogę mieć problem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Sisi to może lepiej lotka? Możesz zwinąć w rulonik każdy los i ładnie wpasować w bukiet. Widziałam takie w necie, ładnie to wygląda zwłaszcza przy takiej ilości ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak bym była za zdrapkami:P Lotka dadzą wszyscy, to niech trochę sobie podrapią;) Ale coś w tym stylu to niezły pomysł, muszę już pomału myśleć.:)

      Usuń
    2. Jak zrobisz to pochwal się u siebie bo jestem ciekawa jak będzie wyglądał :).

      Usuń
  4. Prześliczny jest, fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).