czwartek, 29 sierpnia 2013

Kartki okolicznościowe

"W czasie deszczu dzieci się nudzą"... dorośli też i jakoś trzeba tą nudę zabić :). U mnie sposobem na zabicie czasu było zrobienie paru kartek na różne okazję. Nie są profesjonale czy zrobione z najlepszych materiałów, ale myślę że kartki zrobione samemu bardziej cieszą obdarowanego niż kupne ;).
Rzadko kiedy siadam do takich "robótek" ze względu na brak materiałów, ale stwierdziłam że zanim na dobre zakocham się w scrabookingu spróbuję zrobić coś z tego co mam :).
Co sądzicie? 






Prócz kartek wzięłam się za lepienie. Bo co jak co trochę się w tym opuściłam.
I przy okazji miałam małego pomocnika ;) :




A jak już tak pisze o lepieniu to pokażę wam małą zapowiedź tego co wymodziłam, ciekawa jestem czy całość się wam spodoba :).


Jak widać nudziło mi się :P.
Już niedługo trochę więcej solniaków u mnie :).












8 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne :) Solniaczek bardzo mnie zaciekawił. No i czekam na jakiś transfer :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie a transfer oczywiście się pojawi, mam nadzieję że już niedługo :).

      Usuń
  2. bardzo ładne karteczki :) skromne troszkę?:) ale to pewnie dlatego,że zaczynasz dopiero swoją przygodę ze scrapowaniem :) ja kiedyś zrobiłam karteczkę, ale mi się nie udała i się zraziłam :) pozdrawiam Ania. Czekam na ukończone dzieło solne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :).
      Skromne bo produktów brak, a wolę najpierw się zarazić scrapowaniem i dopiero kupować jakieś cudeńa :).

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę,że trafiłam na Twego bloga :)
    Karteczki są śliczne mimo skromności,posiadają wiele uroku:)
    (Ja niedawno zakupiłam kilka nowych dziurkaczy i także raczkując w tejże dziedzinie-stworzyłam kilka kartek-pokażę je niebawem u siebie )

    A solniaczki tworzysz cudne :) Ptaszki mnie zauroczyły :)

    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tak miły komentarz i witam serdecznie :).
      Również pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń
  4. Kartka co następna to piękniejsza;) Bardzo fajnie ci to wychodzi, widać, że masz dużo pomysłów;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się że kartki nie wyglądają tak źle jak sądziłam ;).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).