czwartek, 4 lipca 2013

Anioł z różą

W tym roku na urodziny dostałam od mamy pięknego błękitnego anioła i
od samego początku wiedziałam, że sama spróbuję coś podobnego ulepić.
Oczywiście nie liczyłam na to, że uda mi się odtworzyć anioła którego dostałam.
Mimo to spróbowałam, dla samej przyjemności lepienia ;).

Anioł którego dostałam:



A to już mój anioł z różą, nie jest tak piękny (chyba w ogóle nie jest piękny :D), ale mam nadzieję 
że wam sie spodoba.
Jest to też jeden z moich pierwszych większych aniołów -21cm.
Może nie jest to powalająca wielkość, ale dla mnie to już dużo ;).


















8 komentarzy:

  1. Ślicznego aniołka otrzymałaś od mamy, a i ten zrobiony przez Ciebie bardzo urokliwy. Ja bym mu jeszcze odrobinę pobieliła sukienkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Następnym razem pobawię się z cieniowaniem, bieleniem ten miał być taki stonowany ;).

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten aniołek i widać, że jest Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnego aniołka co ty :) Tyle tylko, że ma inną suknie i nie ma w rękach róży, ale skrzydła ma identyczne i twarz. A mnie się aniołek podoba, ja też tak mam, że mówię że coś mi nie wyszło nawet jak wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Ja jestem bardzo krytyczna co do swoich prac i zawsze widzię coś co mogłam poprawic ;).
      Z tej "seri' aniołków co dostałam widziałam różne wersje, ja mam jeszcze siedzącego :).

      Usuń
  4. Oba anioły piękne, każdy z innego powodu. Przedmioty ręcznie wykonane, w które wkłada się serce- są piękne z natury i z samego faktu, że powstały w taki sposób. Żaden kupny, seryjnie wykonany przedmiot przez maszyny- nigdy nie będzie w stanie mu dorównać, bo nie będzie tak wyjątkowy i stworzony z miłością. Sama też jestem bardzo krytyczna w stosunku do swoich prac, ale w końcu "Nie piękne co piękne, ale co się komu podoba" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak piękny komentarz :). I to prawda każdemu podoba się coś innego, ale przedmioty ręcznie wykonane mają swoją dusze ;).

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).