wtorek, 18 czerwca 2013

Świnkowa sesja

W oczekiwaniu na wyschnięcie moich solnych tworów mam dla was zdjęcia moich świnek morskich. 
Chodź stara ze mnie baba to jednak mam słabość to takich gryzoni ;). Może to dlatego, że przez całe dzieciństwo towarzyszyły mi i mojemu bratu. I tak idąc na swoje w naszym domu pojawiły się świnki morskie. Jakoś pusto było bez zwierzaka w domu, a na psa czy kota  z mężem nie mogliśmy sobie pozwolić ;). I tak są już z nami parę lat i dopiero niedawno doczekały się swojej pierwszej "sesji zdjęciowej" :D.
Mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobają, pozdrawiam serdecznie! :)




















11 komentarzy:

  1. Świnki są cudne!!! A jak świetnie pozują do zdjęć :D ja widziała ostatnio dziewczynę w pociągu, która wiozła ze sobą w osobnej torebce świnkę morską :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świnki zawsze są na topie, a grzecznie pozują bo nie wiedziały co się dzieje :D

      Usuń
  2. Piękności;) I pozbądź się tej weryfikacji komentarzy,bo przedłuża;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego mam :D. Już znika ;)

      Usuń
  3. Jakie śliczne świnusie :). Aż się łezka w oku kreci bo też miałam swinkę kiedyś-angorkę długowłosą- wabił się Mikuś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie świnki morskie :) Bardzo podobają mi się zdjęcia na których świnki mają kwiatuszki :) Aniołki chłopaczki z poprzedniej notki wyszły Ci bardzo fajnie, podobają mi się. Niby takie proste ale mają w sobie to coś :)


    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na mojego bloga o masie solnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :). A bloga z chęcią odwiedzę :).

      Usuń
  5. piękności :)) jestem tu pierwszy raz ale na pewno jeszcze zajrzę :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jakie boskie! Też kiedyś miałam świnki morskie, są pocieszne. Będę tu zaglądać, podobają mi się Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).