niedziela, 9 czerwca 2013

Box/kartka niespodzianka

A ja wciąż mam lenia do lepienia tralalala :P. Mogłabym tak zaśpiewać, a co :P.
Terminy mnie nie gonią więc nie rozkładam swojego kramu do lepienia i tak o to nie mam nic nowego do pokazania. Pomysły są, ale chęci brak :P. Może to przez tą piękną pogodę? Wiem, wiem migam się i tyle ale na coś winę trzeba zrzucić :P. Niech się zrobi trochę cieplej to pewnie i wena wróci do lepienia.
A jak na razie odkopana kartka którą zrobiłam w zeszłym roku na urodziny kuzynki. 
Był to mój pierwszy box jak dotąd i chyba jak na pierwszy raz nie wyszedł źle. 
I tak sobie myślę, że to fajnie urozmaicenie od tych wszystkich "płaskich" kartek a zrobienie takiego boxa nie jest trudne. Ja poszłam totalnie na łatwiznę i postawiłam na prostotę. Drukarka poszła w ruch, dziurkacze dekoracyjne, wstążka, kwiatek i powstał taki o to box ;) :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).