piątek, 24 maja 2013

Trochę poprzednich prac

Jak na razie u mnie z nowościami słabiutko, a to jedno się suszy, drugie czeka na wene a trzecie... . No właśnie a trzecie jeszcze troszkę poczeka :D. Dlatego mam dla was parę zdjęć moich prac które były juz pokazane na poprzednim blogu. Dla tych co znają dla przypomnienia, a dla tych co jeszcze nie widzieli fotki :



Kot którym zainspirowałam się przeglądając ogromne zasoby internetu ;).

A tu coś co zrobiłam dla siebie. Od dawna podobają mi się różne napisy dekoracyjne i jak to zwykle bywa nie można nic takiego znaleść do kupienia. A jak już jest to za taką cenę, że hym delikatnie mówiąc szkoda gadać ;). I narodził się pomysł żeby spróbować zrobić coś takiego z masy i tak powstał mój pierwszy dekoracyjny napis ;).
A na koniec małe wiosenne ptaszki :).








2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).