czwartek, 30 maja 2013

Pomysł na przerobienie skrzyneczek/szkatułek

Jakiś czas temu kupiłam w pewnym sklepie skrzyneczki (chyba na herbatę) podniszczone ale co najważniejsze przecenione :). Spodobała mi się ich wielkość i to, że mają przegródki i śmiało mogą posłużyć  za puzderka na biżuterię. Mam bardzo dużo różnych świecidełek więc wzięłam trzy a co :).

Długo myślałam jak je przerobić aby dać im drugie ładniejsze życie. I tak jak to zwykle u mnie bywa pomysł przyszedł sam. W Castoramie znalazłam szary spray za 20 zł (starczyło na popsikanie wszystkich trzech skrzyneczek) a w Empiku pocztówki (ku mej radość przecenione :D) które idealnie wpasowały mi się w mój pomysł na przeróbkę puzderek. I tak po popsikaniu sprayem i naklejeniu kartek mam przerobione skrzyneczki. Trochę pracy i tanim kosztem można uzyskać efekt który najbardziej będzie nam pasował do wystroju mieszkania a podniszczonym rzeczą dać drugie życie :).
Poniżej zdjęcia tej małej metamorfozy.






































10 komentarzy:

  1. Ojej jakie one są piękne!!! A jakie fajne zdjęcia !!! piękne naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Chyba też zapoluję na jakieś przecenione pudełeczka ;).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci to pięknie wyszło i pomysł jaki super :) zgapiuję :D
    Sarfinger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się i fajnie, że się przyda :D

      Usuń
  4. swietny pomysl:) zostaje na dluzej:)i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy tworzysz, chętnie zostanę na dłużej :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny...przepiękne skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny...przepiękne skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).