środa, 22 maja 2013

I w końcu jestem :)

O tak jestem, w końcu! Nie wiem czemu tak długo zwlekałam aby założyć tutaj bloga ;).
Zasiedziałam się zbyt długo na pingerze od którego zaczęłam prowadzić bloga o swoim hobby.
Po spędzeniu prawie całego dnia na blogspocie, układaniu i planowaniu wyglądu mojego bloga -myślę że warto było spróbować. Oczywiście to wszystko czas pokaże ;). Są tu większe możliwości więc mam nadzieję, że skorzystam na tym :). A więc witam się serdecznie i mam nadzieję że będziecie do mnie zaglądać, komentować. Głównie będę pokazywać swoje masosolne twory, ale i nie tylko. Czasem pewnie napisze coś o sobie, pokaże jakiś inny kawałek mojego życia ;). Wszystko z czasem.
Dziś trochę moich prac które możecie obejrzeć na  http://www.karen29.pinger.pl , aktulane moje prace pewnie pojawią się tutaj niedługo ;). Pozdrawiam ciepło!








3 komentarze:

  1. Witaj na bloggerze :). Bardzo podoba mi się nowa nazwa:). Czekam na nowe prace :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Jestem bardzo ciekawa Twoich nowych prac, więc chętnie zostanę tu na dłużej, a stare lecę obejrzeć na pingera :)Zapraszam też do mnie :) http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie parę słów :).